OGAWA BIOVIS: Teknologi Penggelek Ultra Ketepatan Pertama di Dunia Dikuasakan oleh OVERSEER

  • 📰 UMonline
  • ⏱ Reading Time:
  • 39 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 19%
  • Publisher: 51%

Ai Ai Headlines News

Ai Ai Latest News,Ai Ai Headlines

KUALA LUMPUR: Masa Depan Kesejahteraan adalah Kini—BIOVIS, ciptaan OGAWA yang paling maju setakat ini, menggabungkan teknologi terkini, algoritma AI yang paling canggih di dunia dan inovasi yang paling penting OVERSEER, sistem kawalan AI yang canggih, bertanggungjawab untuk semua kemajuan ini.

KinectBack Technology: Untuk memastikan pengalaman yang benar-benar diperibadikan, penggelek maklum balas kinetik yang sangat teliti digunakan untuk meningkatkan keluasan titik akupunktur sebanyak 52 peratus dan ketepatan urutan sebanyak 30 peratus.

Pilaflex Ankle Stretching: Rasakan kelonggaran mendalam untuk kaki dan tapak kaki anda dengan ayunan 135 darjah ke atas dan ke bawah untuk regangan buku lali yang berkesan. Virtual Cockpit Immersive Experience: Integrasikan sistem audio MONSTER kerusi dengan Pad Infiniti 12 inci untuk kualiti bunyi dan skrin terluas dalam industri.

Menggunakan teknologi moden, ia menyediakan pengalaman urutan yang sangat khusus, menetapkan piawaian baharu dalam industri kerusi urut mewah. Kombinasi kemajuan teknologi ini dan manfaat kesihatan bertujuan untuk mewujudkan keluarga yang lebih sihat dan gembira. Hasil kajian menunjukkan bahawa Program Auto Sweet Dream mencapai keberkesanan 88 peratus, manakala Program Auto Tisu Dalam mempunyai keberkesanan 81 peratus.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 27. in Aİ

Ai Ai Latest News, Ai Ai Headlines